Administratorem danych osobowych jest Łukasz Kołodziej prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Interspin Łukasz Kołodziej, Wilanowska Al. 77/10, 02-765 Warszawa, NIP: 587-142-47-86, REGON: 142994045. Kontakt z administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: [biuro@viscar.pl].
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych przez firmę Interspin działąjącą pod marką Viscar, z biurem handlowym w Warszawie przy ul. Konduktorskiej 4 lok 019 00-775 Warszawa, warunki ich świadczenia, a także ogólne warunki sprzedaży, oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów oraz tryb postępowania reklamacyjnego w związku z dokonywaniem zakupów na rzecz prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie, także za pośrednictwem Strony Internetowej umożliwiającej pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się klient.
- Regulamin stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość. Treść Regulaminu w przypadku korzystania z usług wskazanych w Regulaminie stanowi treść zawartej pomiędzy stronami umowy.
- Podczas korzystania z usług zakazane jest dostarczanie przez klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Klient przed skorzystaniem z usług zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i akceptacji jego postanowień.
- Klientem może być jedynie podmiot profesjonalny dokonujący zakupy na rzecz prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w Krajowym Rejestrze Sądowym albo w odpowiednich rejestrach na terenie Unii Europejskiej.
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE I WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
- Ceny podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami netto.
- Viscar wystawia faktury VAT.
- Viscar zobowiązuje się dostarczyć produkty wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Klient jest zobowiązany do korzystania z Produktów oferowanych przez Viscar w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Informacje o kosztach dostawy są podawane w momencie ustalania szczegółów zamówienia i zależą od rodzaju i ilości produktów oraz wyboru dostawcy, który ma dostarczyć produkt kupującemu.
- Klient składając zamówienie u Viscar zobowiązuje się do zapłaty za zamówione przez siebie produkty.
- Viscar realizuje dostawę towarów za pośrednictwem firm kurierskich UPS, DHL i Sash Express. Wysyłka jest prowadzona w imieniu kupującego. Kupujący przekazuje pełnomocnictwo sprzedawcy do zawarcia w jego imieniu umowy z firmą kurierską.
- Odbierając dostarczoną przesyłkę, Klient jest obowiązany sprawdzić jest stan techniczny i fizyczny. W przypadku uszkodzenia przesyłki zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz powiadomienie o tym Viscar. Protokół szkody jest pomocny w przeprowadzeniu procedury reklamacji, a jego brak może utrudnić klientowi dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz ustalenia osoby odpowiedzialnej za uszkodzenia. Reklamacje w zakresie uszkodzenia powstałego w trakcie przesyłki złożone przez klienta niebędącego konsumentem nie będą rozpatrywane bez załączonego protokołu szkody.
- Realizacja zamówienia obejmującego produkty fizyczne polega na skompletowaniu zamówionych produktów (jeżeli są dostępne w sklepie) lub wykonaniu ich zgodnie ze złożonym zamówieniem (oraz w czasie uzgodnionym między Viscar a klientem), a następnie zapakowaniu ich w celu dostawy do klienta oraz nadaniu przesyłki do Klienta zgodnie z wybraną przez niego formą dostawy zamówienia.
- Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
- Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od produktu i indywidualnie uzgadniany z klientem. Zamówione produkty powinny zostać wydane klientowi w terminie do 7 dni, chyba że w opisie produktu został wyraźnie oznaczony przez Viscar dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, klient wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia wynikający z opisu produktu.
- Jeżeli klient zamówił produkty ze wskazanym różnym czasem realizacji, wiążącym dla Viscar terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich produktów wchodzących w skład zamówienia, przy czym sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek celem przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części produktów.
- Produkty mogą być zamawiane jedynie przez system webshop Viscar.pl. W wyjątkowych sytuacjach klient może złożyć zamówienie przez telefon, jednak takie zamówienie obarczone jest dodatkową opłatą manipulacyjną w wysokości 25 zł netto za jedno zamówienie.
III. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klientowi niebędącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży lub umowy rezerwacji usługi w terminie 14 dni
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje także klientowi w odniesieniu do produktów tworzonych i przygotowywanych na specjalne zamówienie klienta na przykład pod podane przez niego wymiary, a także w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Viscar wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Viscar utraci prawo odstąpienia od umowy.
IV. REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej produktu.
- Klientowi, który złożył zamówienie za pośrednictwem rozmowy telefonicznej nie przysługuje prawo do reklamacji towaru, chyba że po otrzymaniu podsumowania złożonego telefonicznie zamówienia, przesłanego na podany podczas rozmowy telefonicznej adres e-mail, potwierdzi niezwłocznie w odpowiedzi na ten e-mail, zgodność zapisanego przez Viscar zamówienia ze złożonym przez siebie w formie telefonicznej. Zamówienie nie będzie realizowane bez otrzymania przez Viscar takiego potwierdzenia.
- Klient może zgłosić reklamację do Viscar z wykorzystaniem następujących kanałów komunikacji:
- mailowo;
- pisemnie.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko oraz adres e-mail klienta bądź korespondencyjny, na który Viscar ma udzielić odpowiedzi na reklamację, nazwa firmy w przypadku klienta będącego przedsiębiorcą, numer zamówienia, określenie produktu oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem Klienta związanym ze składaną reklamacją.
- Viscar zastrzega prawo pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji, które nie spełniają warunków określonych w ust. 3, w szczególności, gdy podane informacje nie pozwalają na identyfikację Klienta bądź skontaktowanie się z nim w celu wyjaśnienia reklamacji.
- Viscar rozpatruje zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wszystkich informacji niezbędnych do jej rozpatrzenia. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni, Viscar zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni. W takim przypadku Viscar poinformuje klienta o przedłużeniu terminu rozpatrzenia jego reklamacji przed upływem terminu 14 dniowego, podając przyczynę opóźnienia.
- Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt w oryginalnym opakowaniu do siedziby biura Viscar na swój koszt i swoje ryzyko.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Viscar zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Viscar poinformuje klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.