Viscar.pl  Faq

Dział FAQ służy jedynie do informacji o podstawowych zagadnieniach dotyczących obsługi poprzez sklep online viscar.pl. Dokumentem wiążącym dla klientów jest zawsze regulamin sklepu, znajdujący się w zakładce > REGULAMIN ZAKUPÓW

  1. Czym jest sklep viscar.pl?

    Viscar.pl jest internetowym centrum zaopatrzenia dla profesjonalistów i miłośników branż automotive i reklamowej.

    Oferujemy profesjonalny osprzęt i materiały do zdobienia tekstyliów - folie termotransferowe, tusze sublimacyjne, prasy do termotransferu oraz materiały go produkcji reklam - folia ploterowe samoprzylepne, oraz akcesoria.

  2. Kto może kupować w viscar.pl?

    Zakupy w naszym sklepie mogą robić wszyscy którzy prowadzą działalność gospodarczą. Klientów biznesowych obowiązuje regulamin zakupów hurtowych. Regulaminy dostępne są w dziale "o nas"

  3. Jak zrobić zakupy w viscar.pl?

    Zakupów w Viscar.pl można dokonywać za pomocą internetu oraz poprzez zamówienia bezpośrednie przez telefon lub w biurze obsługi klienta Viscar.pl. Zamówienia telefoniczne wymagają ponadto potwierdzenia poprzez pocztę e-mail.

  4. Co oznacza towar na zamówienie?

    Viscar.pl dokłada wszelkich starań, aby większość towarów sprzedawana była z własnego magazynu. Ze względu na cykl produkcyjny lub zaopatrzenie ze strony producentów lub dealerów, mogą pojawiać się okresowe przerwy w dostawach. Jeżeli dany produkt nie znajduje się magazynie viscar.pl, informuje o tym stosowna adnotacja o czasie oczekiwania na dostawę towaru.

  5. Jak długo trwa oczekiwanie na dostawę zamówienia?

    Na czas dostawy zamówienia wpływają dwa czynniki:

    • Czas realizacji zamówienia – liczony od momentu wpływu zapłaty za towar, jest to czas potrzebny na skompletowanie i zapakowanie przesyłki, oraz oczekiwanie na kuriera, który podejmie przesyłkę. Czas realizacji to maksymalnie trzy dni robocze – nie dotyczy towarów w opcji „na zamówienie”
    • Czas doręczenia przesyłki, to czas potrzebny na doręczenie przesyłki do odbiorcy. Nie powinien wynieść więcej niż dwa dni robocze
  6. Od czego zależą koszty dostawy?

    Koszty dostawy zależą głównie od wagi przesyłki i sposobu zapłaty za zamówienie. Szczegółowy opis kosztów znajduje się w zakładce "koszt wysyłki" w dziale „o nas”

  7. Czy mogę odebrać towar osobiście?

    Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego towaru, w biurze obsługi viscar.pl, ale jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zamiaru i umówieniu stosownego terminu odbioru.

  8. Kiedy dostawa jest bezpłatna?

    Koszt dostawy, w tym opcje dostawy bezpłatnej znajdują się w zakładce "koszt wysyłki" w dziale „o nas”

  9. W jaki sposób zapłacić za zamówienie?

    Viscar.pl uznaje trzy metody zapłaty za zamówienie : przelew bankowy, przelew za pomocą systemów elektronicznej płatności lub wpłata przy odbiorze (za pobraniem) W biurze obsługi, przy płatnościach podczas odbioru, Viscar.pl przyjmuje płatności tylko gotówką.

  10. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę – co teraz

    Odbiór uszkodzonych przesyłek zawsze wiąże się z dużym ryzykiem. Rekomendujemy nie odbieranie uszkodzonych przesyłek. W przypadku otrzymania takiej przesyłki, należy bezwzględnie sprawdzić stan zawartości w obecności kuriera, i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół odbioru uszkodzonej przesyłki. Odpowiednią adnotację należy umieścić na liście przewozowej, podczas podpisywania dokumentów odbioru. Szczegółowe postępowanie w przypadku uszkodzonej przesyłki opisuje regulamin viscar.pl, który znajduje się w zakładce "regulamin".

  11. Jaki towar objęty jest gwarancją

    Gwarancją producenta objęte są zarówno folie, artykuły chemiczne jak i sprzęt do termotransferu. Szczegółowe informacje o warunkach gwarancji zawarte są na kartach produktowych wszystkich towarów objętych gwarancją. Karty produktowe dostępne są na stronach produktów sklepu.

  12. Na czym polega gwarancja trwałości aplikacji

    Producenci folii dokładają największych starań, aby ich produkty charakteryzowały się trwałością. Wprowadzają indeksy trwałości materiału ( Stahls od 1 do 4) lub deklarują minimalną trwałość materiału (ISee2). Gwarancja trwałości jest jednak za każdym razem uzależniona od zastosowania się szczegółowo do instrukcji aplikacji. Nieodpowiednie warunki użytkowania i/lub używanie nieodpowiednich środków chemicznych nie gwarantuje zachowanie w pełni właściwości materiałów do aplikacji.

  13. W jaki sposób dostarczyć uszkodzony sprzęt do naprawy

    W przypadku usterki, którą klient pragnie reklamować na podstawie umowy gwarancyjnej, powinno się sporządzić opis usterki i skontaktować z biurem obsługi viscar, aby złożyć deklarację skorzystania z umowy gwarancyjnej.

    Uszkodzony sprzęt powinien zostać wysłany do biura viscar.pl, lub na adres wskazanego zakładu naprawczego. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, klientowi przysługuje zwrot kosztów przesyłki. Po naprawie usterki, sprzęt zostanie dostarczony do klienta na koszt viscar.pl. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, klient winien odebrać sprzęt w ciągu 60 dni. Po upływie tego czasu, viscar.pl lub zakład naprawczy może naliczać opłaty za magazynowanie sprętu. Po upływie 6 miesięcy terminu odbioru, viscar.pl ma prawo do utylizacji sprzętu.

  14. Co zrobić, jeśli nie chcę otrzymywać informacji o ofertach Viscar.pl

    Każdy klient viscar.pl zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, ma prawo do wglądu, edycji i usuwania swoich danych. Odznaczenie opcji otrzymywania materiałów materiałów promocyjnych i odznaczenie opcji otrzymywania newslettera anuluje wysyłanie informacji o ofertach.